Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.11. 21:41 retes

Egy nap, két felvonásban

Nos a mai nap egész gördülékenyen indult azt leszámítva, hogy megint össze-vissza aludtam. Érdekes amióta beteg vagyok/voltam. Most már lassan teljesen kigyógyulok. Azóta teljesen megváltoztam. Mondtam is ma Panninak. Egyik legfurább dolog, hogy abszolút nem kívánom a kávét, ezelőtt kávé fanatikus voltam, legalább napi 2-3 bögrével megittam, de múlt kedd óta semmi, még ha az ízére gondolok is összeugrik a gyomrom és abszolút nem kívánom. A másik az alvás, hogy folyton felébredek 4 körül, aztán még 2-3 szor mire fél8-8 lesz. Múltkor meg úgy felébredtem h vissza se tudtam aludni, szval felkeltem már 7kor. A harmadik meg, hogy nem vagyok annyira fáradékony mint előtte. Sokkal több az energiám, ez is furcsa, persze jó értelemben. 

Egyszerűen elkezdtem élvezni az életem asszem. Történik ami történik, nem baj, régen se volt más. Erre amúgy a régi blogom újraolvasása közben jöttem rá. Egyszerűen akkor is csak voltam és éltem és szartam bele mindenbe, csak élveztem, hogy élek. Szóval most ugyan ezen vagyok. Írok és élvezem, hogy élek. És hálás is vagyok érte :).

Amúgy a második felvonás ma a tanulás lesz. Ugyanis holnap megint tesztet írok számvitelből (tanfolyamra járok) illetve este meg lesz olasz amire szintén kell szavakat tanulnom meg kis nyelvtant is. De amúgy élvezem azt is. Mondjuk lehet most megiszok egy energiaüccsit, kell kis placebo :D :P...

Aztán holnap este meg valószínüleg megyek ilyen céges farsangra, mondjuk beöltözni nem hiszem h nagyon be fogok, max elviszem a török sapim és török leszek, meg egy szőnyeget :D na ez tök jó 5let. Török leszek hnap :D Bár mondjuk lehet a multi kulti miatt annyira nem kéne ezt erőltetni. Na jó lehet csak sapkát viszek :D Mind1

Hú tényleg akkor reggel kéne vinnem mindent, szval sztem maradok a sapkánál :D.. Mondjuk a cuccomat hova teszem az még kérdéses. De majd csak le tudom tenni vhova. Meg még azt se tudom, h hol lesz ez a buláj. Elfelejtettem megnézni a calendar-ban. Na majd holnap Panni szépen elküldi nekem sms-ben :D. Amúgy milyen fura, h alig használ már az ember sms-t. Teljesen kiszorították a mobilnet adta lehetőségek. Legalábbis elég rendesen.

Na nem szaporítom tovább a szót, nekiállok tanulni. De azért a régi szép időkre emlékezve tennék ide egy idézetet :P

No találtam kettőt is :D..

"Nem elég meghallgatni a férfit, reflektálni is kell a gondolataira; nem elég a rendelkezésére állni, helyettesíteni is kell az összes többi, elérhetetlen nőt - azokat a nőket, akiket, ha ideje és lehetősége engedné, szintén meg akarna szerezni magának. Azt a nőt kell alakítani, akit minden férfi a magáénak szeretne, de csak egyvalaki kaphat meg." (Anthony Capella)

 

"A szeretet könnyít az emberek szenvedésein. Eddig nem tudtam, de aztán rájöttem, hogy nincs tökéletesebb fájdalomcsillapító, mint a szeretet." (Good Doctor c. film)

Jóéjt ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr635810132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása