Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.16. 21:01 retes

Kiránduláááás

Nos tegnap úgy döntöttem miután jóóól kipihentem magam a péntek esti általam tartott Valentin napi party után, hogy ha már vasárnap úgyis jó idő lesz akkor elmegyek kicsit kirándulgatni. És így is tettem. Felkeltem szépen 9kor, összekészülődtem és elindultam. Igen egyedül. Felmentem bkv-val a normafához, onnan átmentem a jánoshegyre ott fel a kilátóba. Onnan meg le zugligetig az angyal szikla érintésével (ezt akartam megnézni a legjobban :D, csak mert szikla és anygal :P). Még sose voltam ezelőtt normafán, szval megint voltam egy helyen ahol ezelőtt még nem. Ilyen kis családias lightos hely. Dejópofa. Mondjuk egy kilátó még elférne ott :D

Ja és a legfőbb amit egész túrám alatt csináltam, hogy mosolyogtam és mosolyogtam és mosolyogtam. Tök jól volt. Sütött a nap, meleg volt, jó volt a levegő és sok ember volt és jól éreztem magam :D Szóval jó volt kirándulni egyet. Aztán hazafele jövet beugrottam a céges gépemért mert egy munkát már be akartam fejezni, szval gondoltam miért ne :D

Aztán be is fejeztem, meg néztem ilyen sikerközösséges szemináriumot meg most kicsit olaszozok aztán nézek valami filmet és alszok mert holnap korán kelek, hogy aranyat leljek :D

Szóval ennyi volt a mai nap, jó volt, tök sokan lájkolták az instás képeimet, meg tumblin is reblogolgattak szépen. Szval az élet szép xD.. haha :D de hát apró örömöket kell becsülni az életben ;)

Legyetek jók, csumi :D

Szólj hozzá!

Címkék: budapest élet is boldogság kirándulás mosoly egyedül normafa


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr695817554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása