Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.14. 00:39 retes

Elvesztegetett idő

Nos a mai napom elég nehezen indult, persze ez lehet betudható a tegnap esti céges összejövetelnek is ahol azért kicsit iszogattam is meg későn is értem haza. Lényeg, h reggel nagy nehezen azért összekapartam magam és elmentem erre a tanfolyamra illetve ennek is az utolsó órájára. Októbert óta minden hónapban 2 nap training volt munka helyett, azért nem rossz szerintem :P és persze fizetik :D..

No aztán nagy nehezen el is telt a nap, voltunk ebédelni egy helyen, spagetti volt a menü és elég lassan hozták ki de azért csak kihozták, ja meg előtte vmi húsleves de az annyira nem ízlett. Szóval szerencsére már 3kor vége lett a dolognak szval lett egy szabad délutánom :). Először elmetnem a deákra a nylevsuliba az olasz könyvet meg munkafüzetet megvenni. Először nem akartak nyugtát adni szval kértem. Azért már na.. Aztán onnan meg kimentem ikea-ba mert akartam venni még egy vendégmatracot, hogy legyen kettő és akkor lehet rajtuk aludni olyanoknak akik jönnek hozzám holnap pl. Ugyanis holnap tartok egy kis Valentin napi házibulit. Ha már nincs párom legalább gondoltam érezzük jól magunkat. Ebből kifolyólag lesz az összejövetel. Szerintem 10 fölötti lesz a létszám, remélem majd azért egész jól elférünk. Meg azt se tudom hányan fognak itt aludni. Mondjuk így előzetes számításaim szerint legalább 6 ember rajtam kívül, de lehet 7 :D.. Szóval nem tudom, hogy fogunk majd elférni de majd csak megoldjuk valahogy :D. Mondjuk a két egyszemélyes matracon összebújva eléfér 2-2 ember is, én matracomon is elfér 2. meg esetleg kanapén is 1 kisebb :D.. meg max a földön még vki :P Ja meg még van az az önfelfújódós csoda, ha nagyon akar vki akkor azon is alhat, bár az elég kényelmetlen. Meg ha jól számolom van 8 takaróm is, szval annak hiányából se lehet gond. Na mind1 majd kialakul, nem aggódok rajta, mindenki alszik ahogy tud :D.. Sok alkohol majd kényelmesebbé varázsolja a padlót is. Csak legyek jól én is :).

Múlt héten beteg voltam, most már egész jól kijöttem amúgy belőle, szerintem vmi influenza féle. Szar volt. Túléltem. Amúgy változni akarok. Boldog akarok lenni. Csak így szimplán. Nem gondolkozni folyton a képzelt problémákon amik igazából nem is léteznek. A probléma csak egy általam kreált dolog ami miatt kellemetlenül érezhetem magam. Az én problémáim másoknak, pl. nem lennének problémák. De ez így van mindenkivel. Csak azon töprengek, hogy változtatnom kéne ezen a hozzáállásomon. És csak ahogy a nagyok mondják, élni. Kicsit leengedtem az utóbbi időben. Na jó, igazából ez az egész felnőtté válósdi egy nagy leengedés volt. Hiába van szép szakmai önéletrajzom, meg jártam sok fele. Az érzelmek kezdenek kiveszni belőlem. Kezd megkeményedni a szívem. Ezért nem is utaztam még idén. Nem akarom a hobbikban elnyomni az érzéseimet. Tudjátok, néha van értelme az életnek. Többnyire akkor mikor lehet szeretni. Meg mikor megtalálja az ember magát. A céljait. Ez is nagy baj, nincs egy ideje olyan igazi nagy célom amiért tenni is akarok igazán. Azt hiszem félek célokat kitűzni magam elé. Ez egyébként a múltból gyökerezik. Ugyanis a múltban mikor kitűztem egy nagy célt és elkezdtem megvalósítani, exem mindig beárnyékolta, hol jogosan, hol kevésbé. Aztán így az oda vezető út meg az elérés mindig szar volt, egyre szarabb. Aztán persz vége is lett a kapcsolatnak. De azóta még mindig kísért ez a célosdi, mindig félek, h mi van ha kitűzök valamit, küzdök érte, aztán jön közben valaki és vele is lennék és a célt is el akarom érni aztán szar lesz megint nekem. Rettenetesen félek ettől. Nagyon. Ezt még sose mondtam senkinek amúgy, így hát gondoltam elmondom mindenkinek. Így könnyebb. Persze lehet csak annyit kéne tennem, hogy leszarom és csakazértis jól érzem magam. És cskazértis tűzök ki célokat és dolgozok a megvalósításukon. Aztán ha nem jön közbe senki akkor megvalósítom őket. Ha meg közbejön valaki akkor meglátom, hogy mennyire lehet vele is megvalósítani a célt. Ha pedig nem lehet akkor meg kell fontolnom, hogy elég nemes-e ahhoz, hogy a cél helyett ő legyen a cél, ha pedig nem akkor marad a régi. De akkor valószínüleg ő se lenne valaki. :)

Igen azt hiszem ezt tisztáztam most. Amúgy amióta utoljára 2009-ben írtam ebbe a blogba azóta megjártam mégegyszer usa-t egy nyár erejéig, meg éltem kanadában is egy szemesztert, meg lediplomáztam meg túl vagyok egy "nagy szerelmen" meg pestre költöztem meg jártam sok országban, meg repültem rengeteget, meg épp eladom a lelkem egy multinak. Na de, hogy én milyen vagyok? Mélabús, melankólikus, nyomorék, szar, élhetetlen, szomorú, boldogtalan. Ilyen tipikus nyomorék aki már semmi jót nem remélhet az élettől. De legalább nem vagyok dagadt. Amúgy furcsa belegondolni, hogy már semmi jót nem remélhetek az élettől. Főleg mert ha mégis jön valami jó akkor az meglep és nem tudok mit kezdeni vele és még szarabb lesz. Szóval semmi jót nem remélhetek az élettől. Egy naaagy nyomorék vagyok aki halkan beszél, nem hallják meg és nem képes magát elég jól managelni. Konkrétan sehogy sem és szar ember. Tudom, hogy önsajnálatnak tűnik de sajnos csak az igazat írtam le. Úgy érzem amúgy, hogy ebből nagyon kitörés sincs. Ilyen lelki ronsz, lelki nyomorék maradok örök életemre. Mert egyszerűen képtelen vagyok kilábalni belőle. Bele ragadtam ebbe a posványba és ennyi. Nem ment meg senki, és én se tudom magamat mert már nincs kedvem. Elnyomorodtam. Persze legalább felismertem. Na de úgyse csinálok semmit se. Tudom nagyon depressziósan hangzik de az is vagyok. És szerintem az is maradok.

Köszönöm, hogy meghallgattatok.

Jóéjt

Szólj hozzá!

Címkék: élet depresszió hülye lelki balfasz szerencsétlen csakazértis nyomorék céltalanság


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr65813573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása