Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.19. 22:17 retes

Nos, ha már ilyen messzire eljutottunk...

Akkor folytatni kell. Hú ma nagyon elfoglalt napom volt. Egész nap csak dolgoztam megállás nélkül, eléggé elfáradtam. Durva menet volt :D.. Na de meghozta a dolog a gyümölcsét mert egész jó dolog jött ki belőle. Meg most már kezdem érteni h mit is akar a Tom. Szval no para. Jó lesz. Aztán meg olasz órán voltam, az is jó volt csak fáradt voltam azon is, most meg ugyebár számvitelt fogok tanulni. Na de ezt ma lenyomom, holnap jól/szépen levizsgázok, aztán máris egy gonddal kevesebb, meg sok tudással több :D Szval megéri/megérte szerintem. Aztán jöhet a következő céges training. Fő, hogy folyamatosan fejlődjek :D a végén meg olyan okos leszek, hogy csak na :P. Holnap be kéne mennem a postára meg a cib bankba is. Vajon hánykor nyit egy posta? Mondjuk ha 8kor elindulnék itthonról akkor lehet végeznék is a dolgokkal 9re. Hmm, megfontolandó :D. Igazából holnap az egyetlen reggel amikor el tudom ezeket intézni, szval szerintem ez lesz.

Amúgy meg kéne nyírnom a szakállamat, ja igen, nyár óta mindig van szakállam. És többnyire meg szoktam nyírni. Már ha el nem felejtem. Az benne a jó, hogy sosincs olyan gondom, hogy borotválkozni kellene reggel. És nem is szúr igazán mert puha, szval tök jó, télen még melegít is. És baromi jól áll :D Tiszta szexi :P

Na tényleg neki kéne állni tanulni mert így nem lesz belőlem énekes halott se. Amúgy lehet kéne egy tablet. Olyan kis kényelmesen elpötyörésznék rajta. De jó gyors legyen persze :D.. Tudom már volt tabletem de az lassú volt. De ha lenne egy gyors :D hmm. Na mind1, majd még kigondolom. Na meg pénz se ártana hozzá :D Már olyan amit erre akarok költeni. 

Na mind1, majd nyerek egyet. Már úgyis rég nyertem bármit is :).. Ma még csak egy jetit se láttam. Na jó de, ott ment le előttem a lépcsőn, szép volt megint, alacsony, szépszemű, kedvesen szólt másfél mázsás munkatársához, és még csak rám se nézett :(. De majdcsak megismerem egyszer. Tiszta olyan mintha suliba lennék :D... Amúgy néha tényleg azt érzem mintha suliba járnék :D Tök fura :D Na mind1, holnap el kell mennem postára, nem voltam kb. pont egy éve, szval megteszem az éves nagy postajárásomat :P haha :D

Na keresek egy idézetet aztán legyetek jók vagy rosszak vagy amik akartok, úgyis minden relatív.

Hú de jót találtam, tök jó ez a film meg biztos a könyv is :D

“Mindenféle érzelemmel találkoztam. Meghallgattam a kínból fakadó sikolyokat és a hahotákat. Minden, ami emberi, nyitva volt számomra. Mindent éreztem és értettem egyszerre. A világ elmékkel volt benépesítve, melyek mindenféle szélnél gyorsabban örvénylettek, menedéket és szabadulást keresve a változás kényszere elől, élet és halál dilemmája elől-célt, biztonságot, örömöt keresve; megkísérelve, hogy értelmet adjanak a rejtélynek. Az emberek mindenütt kavargó, elkeseredett keresésben éltek. A valóság soha nem felelt meg álmaiknak, pedig a boldogság ott volt a közelükben-ott, ahol soha nem keresték. És mindennek forrása az emberi elme volt.”
(Dan Millman: A békés harcos útja)

Na Csocsiiiiiiiiiiii :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr255823085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása