Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2008.12.18. 13:33 retes

Kórház part 2

Hát drágáim a Magyar egészségügy tényleg a béka segge alatt van vagy 3 szintel. Képzeljétek jött az ebéd. Ez még hagyján. De evőseszközt nem adnak... Csak bámulok bambán h mi van, erre kérdezik, h hát nem hoztam e magammal. Hát mondom minek kellett volna nekem hozni? Aztmondják azért mert, h itt nem adnak. Ja mondom boccs...De szerencsémre, egy kedves nővérke hozott nekem egy kanalat, így nem kellett kézzel ennem xD...

Most meg itt áztatom a lábam és blogolgatok. Ja és várom sorsom beteljesülését miszerint kivágják ezt a szart... Mondjuk előbb vmi fontoskodó rezidenske idejött h mi bajom. Mondtam neki. Erre mondja h szerinte inkább holnap kéne kivágni. Én meg közöltem vele kissé cinikus hangnemben, h "szerintem nagyon nem mert én nem érek rá itt lenni és lenne más dolgom is" úgyhogy leakadt a témáról. Hülye kis beképzelt. Azthiszi, h seggelt 6 évet az egyetemen és mindjárt nagy lehet a pofája? Hát elárulom neki, h NEM. Hagyja a dolgot csak az idősebb és hozzáértőbb orvosokra.

Szóval ez van. Amint van valami újdonság azonnal írom.

Addig is legyetek jók! Pááá

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr89829741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása