Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.10. 23:55 retes

Életem első olasz órája..

Nos ma úgy esett, hogy megesett életem első olasz órája. Már régebb óta gondolkodtam, h el kellene kezdenem olaszul tanulni és ma bele vágtam :D. Szóval hétfő és szerda esténként munka után olasz órákra fogok járni :P Jó mi? :D Aztán tiszta talján leszek még a végére :P Azért az angolt nem szabad közben elfeledni, furcsán is néznék ki ha elfelejteném.. :D Na mind1.

Szóval ez volt ma a nap fénypontja kb, na meg a tanár csak aki elég jól néz ki :D.. 

Amúgy tök hulla vagyok, alig aludtam éjjel, aztán dokinál voltam, dolgoztam egész nap, gyógyul a torkom, szval most muszáj aludnom. Köszönöm a megértést!

Jóéjszakát :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr855808584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása