Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.09. 23:17 retes

Folytatom

Úgy döntöttem újra folytatom ezt a blogot, 2009-ben írtam ide utoljára. Igen az meglehetősen régen volt. Kb. 5 éve. Nos nyilván azóta nagyon sok dolog történt velem, nem is kezdenék bele, hogy mi. Majd kiderül a blog során vagy nem. Azért kezdek újra blogolásba mert szükségét érzem annak, hogy kiírjam magamból a gondolataimat és hátha így majd jobb kedvem is lesz, boldogabb leszek, pozitívabb, stb. Tehát ennyit a miértekről. Húzok is ide egy szép hossszú vonalat :D..

________________________________________________________________________________________

Szóval a hétvégén otthon voltam mert elég beteg voltam illetve még kicsit vagyok is és nem akartam itthon lenni egyedül, tehát haza mentem. De ma meg jöttem este haza megint. Nyilván ezeknek a mondatoknak nem lenne sok értelme, de tudni kell, hogy BP-n élek és a családom meg egy másik Mo-i városban lakik. Így két helyre járok haza, illetve nyáron meg három mert szüleim le szoktak nyárra költözni balatonra. Oda is haza megyek :D. Na de ez ilyen. Bárkivel előfordulhat :P

Szóval a lényeg, hogy torokgyulladásom van/volt és nagyon szarul voltam, még a munkát is szüneteltetnem kellett emiatt. Nem is tudom mikor voltam ennyire beteg már, de komolyan kb. a halálomat kívántam annyira fájt a torkom, nem tudtam nyelni stb. Lehet másoknak ez rendben van de én alapból egy egészséges ember vagyok ezért nekem nagyon szar volt. De már javulok hála Istennek :). Szóval ez az állapotom.

Amúgy hétvégén sok mindent nem csináltam, jó volt együtt a családdal szeretetben. Tudom kicsit magasztosan hangzik de amúgy tényleg nem kapok sok szeretetet pedig tökre szükségem lenne rá. Szóval ez most nagyon kellett. Persze jó lett volna hótalpas túrára is menni, de ez a betegség miatt elmaradt...

Szóval a lényeg, hogy jó lenne valaki akit szerethetek és ő is szeret engem. Én szívesen küzdök érte meg minden, meg ugye a lányokért meg kell küzdeni. De szeretnék valakit aki nekem lehetne a nagy (n)Ő. Akit lehet szeretgetni meg ő is szeretget meg sok közös program, megbeszélünk mindent, jókat szeretkezünk, szeretjük egymást, meg ilyenek. Na de egyenlőre még nyoma sincs hasonlónak. Meg olyannak akivel kölcsönösen bejövünk egymásnak. Mert olyannal akivel nem felelünk meg egymásnak 100%-ban meg nem akarok összejönni. Szerintem felesleges.

Persze lehet viccelődni azzal, hogy inkább szerezzek egy kutyát meg hasonló. De szerintem aki járt már ebben a cipőben az tudja milyen ez. Pedig nem vagyok rossz pasi (jó kicsit alacsony) meg tajparaszt meg hülye se, csak valahogy nekem nem jön össze. De lehet csak megint az a baj, h nem vagyok elég nyitott, meg elég nagyhangú meg elég szórakoztató meg ilyenek. Na mind1, ez van, ezen kellene változtatnom. Köszönöm

Megyek lassan aludni. Csááá :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr385807005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása