Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.27. 20:01 retes

Nos itthon

Nos ismét itthon vagyok kis pesti otthonomban ámbár nemsokára megyek egyet Kovival találkozni. Csak gondoltam még írok kicsit. Ez a nap is jó hosszú volt, már bent ültem az irodában fél8kor (amúgy 9-fél10re kéne beérnem bár elég flexibilis a munkaidőm :D csak legyen mindig kész minden, szóval.. na mind1 :P). Lényeg, hogy hajtottam ma is eléggé, tele voltam meetingekkel is. Ebédre is épp, hogy csak volt időm :D.. na se baj. Kell ilyen is. Meg úgy néz ki, hogy megyek megint trainingre. Most SQL-esre. Ja igen fejlesztőféle vagyok :P. Ezt dobta a gép. De amúgy szeretem. 

Hétvégén ha az égiek is úgy akarják akarok kicsit túrázni itt a budai hegyekben. Remélem jó idő lesz és akkor mehetek sokat :D. Vizet mindenképp sokat viszek meg a túlélőfelszerelést is :P. Ja meg hnap volt főnökömnél lesz ilyen kis összejövetel. Remélem jó lesz. Majd kiderül. De most az SQL trainingnek örülök. Meg jó, h a cég fizeti :P.

Mennyi mindent írok magamról, a végén még teljesen kitárulkozok itt a blognak :O. Na nem baj. Amúgy most eldöntöttem, hogy nem fogom sose a statisztikákat nézni h volt-e látogatóm (amúgy volt pár) mert a nincs többé jófiúságba beletartozik az is, hogy ne másoknak akarjak tetszeni hanem magamnak. Szval h ne másokért írjam a blogot pl. hanem magamért. Tehát csak akkor írok ha kedvem van és nem az esetlegesen idelátogatók miatt írok. Boccs de ez van :D

Amúgy ma Pannival vacsiztam v vmi olyasmi meg ettünk ilyen yogo-s fagyit. Hát elég szar íze volt annak amit ettem. Nem is tudom mihez hasonlítani. Konkértan szar volt. Végét már meg se ettem.. Majd lehet még egyet próbálkozok vmi más ízűvel de ilyet többet nem, Max ha éheztetnek előtte :D... Mint múltkor mikor fájt a torkom és nem tudtam nyelni és fagyit ettem 2 napig :D..

Na jól van elindulok, legyetek jók, várom az utazást. Addig meg élvezem a pillanatot :D Ja és 0.5-1 éven belül L5-ös akarok lenni, ha meg nem akkor lelépek :D.

Ja írok idézetet mert ha netán később visszaolvasnám akkor szeretem azokat visszaolvasni :D

Olyan állásra jelentkezz, amit tényleg szeretsz. Meg lennél lepve, ha tudnád, milyen könnyű fölkelni az ágyból reggel, ha aznap olyasvalamit fogsz csinálni, amitől nem akarsz leugrani az emeletes busz felső emeletéről.(Cecelia Ahern)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr225835998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása