Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2009.03.31. 00:55 retes

Reloaded ^_^_^_^_^...

Régen írtam. Régen írtam olyan bejegyzést ami arról szólna, hogy MI VAN VELEM?. Nos közlöm mindenkivel, hogy igen sok dolog. Nem is tudom igazából hol kezdjem. Röviden összefoglalva a lényeget talán úgy lehetne, hogy Szerelmes vagyok, nyáron megyek dolgozni amerikába, és továbbra is sokat álmodok és élem azokat.

Ma például voltam egy órán. Elment. Aztán voltam kajálni mamánál majd bementem erste bankba az új kártyámért(visa classic:P)  aztán el onnan és megint vissza mer ott hagytam az ernyőt amit mama adott mert, hogy ugyebár esett az eső. De az ernyőnek már hűlt helyét se találtam a biztonsági őr pedig csak ennyit fűzött az esethez "biztos elcsórták". Óh mondom köszi. Aztán otthagytam. Elmentem lefűzetni könyveket. Beletelt vagy egy órába de legalább egész jól elbeszélgettem meg utánna vettem egy ernyőt mamának. Közben fel is avattam mert akkor is esett. Ma viszonylag sokat esett. Igen. Aztán itthon msn Norcsival. Jövő héten jön:D Már várom ;):P

MA ez volt. Holnap meg más lesz. Igazából úgy gonolta, hogy most kisregényt fogok írni az elmúlt pár hónapról. De inkább mégsem teszem. Ne krédezd mért. Foglalmam sincs. De írnom azt kell. Folytatni kell. Folytatni mert különben elfelejtem azt, hogy mi ennek az egésznek a varázsa. MErt igen is van varázsa. Nem is akármilyen. Mikor leütöd a billentyűket és a monitoron megjelenek azok a bizonyos jelek miket még 13 évvel ezelőtt egyáltalán nem értettem, és el sem tudtam képzelni, hogy milyen lesz majd mikor megértem őket, netán egy egész könyvet el tudok olvasni. Aztán mennyi könyvet elolvastam már azóta. Sokat. Meg írtam is elég sokat. Ugyan tartalmában és megszerkesztettségében nem éppen könyvnek valót. De mennyiségre azt hiszem annak is beillene illetve beillett volna. Megvan még, bárki olvashatja ha a blogom címében a retes után nem teszi azt a 191-et oda ami a mai napig nem tudom, hogy mit is jelent valójában vagy mért pont ezt a számot írtam oda mikor létrehoztam ezt itt. De lehet, hogy Norcsira gondoltam épp és az ő születési évéből hagytam ki egy kilencest, esetleg egyzserűen csak elég titokzatosnak tűnt ahhoz, hogy Anya ne találja meg ezt a blogot is. Persze lehet azóta már megtalálta. De már nem érdekel még annyira se mikor az előzőt találta meg. Ha ennyire olvasni akarja, hát olvassa. Titkot sokat úgyse írok le bele. Ami meg esetleg az lenne hát akkor meg így jártam. Ez van.De nem baj:)

Az írást talán legjobban ahhoz lehetne hasonlítani mint mikor felfekszel a folyó vizére és hagyod, had sodorjon az ár. Nem merülsz el benne. Csupán egy külső szemlélő vagy. De érzed a folyót. Érzed, hogy része vagy egy dolognak amit nemigazán tudnál megmagyarázni. Nos az írás pont ilyen. Része vagy annak amit írsz de nem merülsz el benne teljesen. Némileg egy külső szemmel nézed. Te vagy de mégsem egészen. Csupán egy részlet mely kiszakad belőled. Ilyen része vagy a folyónak is. Te vagy a folyó, de annak csak egy kis része. Neked pedig a leírt szöveg vagy mű a kis részed. Talán így megértheted, hogy mit is jelnet írni valójában. Lehetne egy öntépázásnak is tekinteni de mégsem az. Olyan ez mint mikor egy mazoista élvezi azt ha megéptázzák. Élvezi a fájdalmat. Nos, ha az írást így tekintem akkor igen. Élvezem és élvezzük mi mind akik írunk. Élvezzük a fájdalmat. Mely boldogságot és örömet okoz. Kicsit paradox. De az érzések is sokszor paradoxok. Az írás pedig ebből áll:) Na erről most ennyit egyenlőre.

Jó érzés egyébként írni újra. Olyan mintha feléledne bennem valami. Nem is értem eddig mért hanyagoltam el ennyire. Tiszta buta vagyok. Tudom jól, hogy hajnal van és azt is tudom, hogy ilyenkor mindig fenköltebbek a gondolataim az átlagnál de attól még ezt érzem most. Írni kell, mert az jó:). Csak el kell kezdeni. Nem kell megfogadni, hogy írsz. Kényszerből nem jó írni. Az akkor jó amikor jólesik. Bármiről is akarjál írni. Akár életedről vagy akár egy mesét.Mondjuk egy űrlényről. Aki mondjuk a földre került. Akinek mondjuk van egy társa. Aki mondjuk jól érzi magát és boldog. Aki mondjuk picit bolond és szeret minden újat kipróbálni. Aki mondjuk szeret új dolgokat megimserni de picit konzervativ is. Aki mondjuk tanulja az életet és közben éli is azt. Aki mondjuk nem szeret egyedül lenni. Aki mondjuk társas lény. Aki mondjuk szeret.

 

De most elmegyek aludni Drágáim. Aludjatok jól. Vagy éppen szép napot.

 

"Két dologra kell törekednünk életünkben: először arra, hogy megszerezzük, amit akarunk, másodszor arra, hogy élvezzük. Csak a legbölcsebb emberek érik el a másodikat."(Dale Carnegie)

 

Sziasztok:)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: élet usa szerelem öröm boldogság mosoly írás részlet velem norcsi mazoizmus


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr191036679

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Download site 2019.04.12. 14:32:59

auto becker kempen - Free printable graph paper microsoft

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása