Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.25. 23:09 retes

110%-on égek :D

Csak ki ne aludjak túl hamar. De nem érzem, hogy így lenne. Rohadt sokat dolgozok, sok a munka, és élvezem. Valószínüleg ezért égek ennyire. Ma is bementem fél8ra, hogy készen legyek amivel akarok. Aztán jött a másfélórás call az írekkel. Illetve csak egyel. Meg egy skót kérdezget folyton, hogy mi a helyzet az írrel? :D.. Furcsa emberek, de normálisak legalább. Talán majd traininget is tarthatok nekik, jó lenne egyet utazni. Ők meg had tanuljanak. Amúgy most akarok menni Jucihoz Brno-ba. Szval ha minden jól megy akkor 3 hét múlva eljutok oda is. Egy újabb ország.. :) Bár már lehet írtam de kicsit ilyen világvándor típus vagyok. Azért csinálom mert szeretem és most vagyok fiatal. Éppen azt számolgattam múltkor, hogy tavaly 8 országban jártam (+itthon :P). És kihoztam az egészet kb 300 000-ből. Szóval szerintem egész jó ráta. Jó persze csak európán belül volt ez. De akkor is. Mások ennyit elvernek egy hét alatt. Ez meg napokat tekintve 26 nap volt. Szóval az majdnem 4 hét. Az azért szerintem elég jó. Persze nem luxusutakat nyomok, de hát én ezt szeretem. Aki nem érti az meg nem érti :D

Szóval így utazgatok. Tökre utálom mikor azt mondják, hogy "aki megteheti".. főleg olyanoktól akikről tudom, hogy ugyan úgy megtehetnék ahogyan én. Na de erre van egy másik blogom ahol lehet lesni a tippeket :)

Elkezdtem csinálni amúgy a Nincs Többé Jófiú könyvet meg a benne lévő gyakorlatokat. Nem haladok gyorsan, csak szépen fokozatosan. Nem sietek sehová se. Minden akkor történik amikor meg kell történnie. Amikor a sors, Isten, Univerzum, Felsőbb hatalom vagy nevezzük akárminek, úgy gondolja, hogy már felkészültünk rá. Szóval ha jön egy lehetőség vagy nehézség az életünkben, akkor bizony az azt jelenti, hogy már felkészültünk. Tehát ilyenkor érdemes belevágni a dologba. Persze nehéz lesz, sokszor iszonyú nehéz, de ha hisszük és akarjuk, akkor menni fog. Az ember elé azt hiszem mindig olyan lehetőségek jönnek amikre szüksége van. Persze ha nincs irány akkor nincs lehetőség se. Azok csak akkor jönnek ha van irány meg vannak célok. Na erről ennyit. Erre vagy rájön az ember, ha akarja, vagy nem.

Kéne keresnem mára is valami idézetet aztán lefeküdni aludni. Holnap akarok reggel még egy kis olaszt tanulni. Rám férne már nagyon ha egyszer meg akarok rendesen tanulni olaszul :D..

Na ez nagyon tetszik :D

Ha utamnak célján ott az öröm, 
a megtett úton főm már nem töröm.

(Robert Burns)

Jóéjt ;)

Szólj hozzá!

Címkék: élet célok utazás férfi nők kapcsolatok kitartás csakazértis önszeretet nincs többé jófiú vedd lazán


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr175833060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása