Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2009.04.07. 18:57 retes

Nos megint ilye folyón folyós írás lesz ez. Nem más mert most máshoz nincs kedvem mert erős vagyok. És egészséges és minden és sálálááááááá:p

Tök jó meg minden meg nem tudom meg ilyesmik és éhes vagyok és lazán vagyunk mert lazaaaaaa...:p

Ha menő lennék akkor persze még lazább lennék. Bár néha menő is vagyok na mind1. Átjött vmi hülye szomszéd politizálni és nekem már rohadtul elegem van belőle mert engem nem érdekel a politika és jó lenne már elhúzni innen a francba...

Mer ez van és sáláláááááááá és nemtudom mi lesz és nem is érdekel és plutty bele bummm..

Ja és persze keresek valamit.

 Na nem találtam ingyen semmit. Lehet be kéne tolni a mekiben egy véreshurkás menüt meg leöblíteni egy üveg szakéval:p

Inkább leöblítem egy öblítőkörtével XDXDXD heheheeeeeee:p

Na jó az egy üveg szaké lehet, hogy sok lenne most. Tudod a gyógyszerek.

Fizikai állapotom kielégítő lenne ha lenne... de nincs... csessze meg a pék...

Szegény pék. Mindig őt hibáztatják mindenért. Pedig csak süti az életet adó kenyeret.

De minek a mák ha van jég? Jégbe fagyva tűnődvén éééééén. MEgmásztam a fák gyökeréééééét. Húzzunk hajat jó-jó sokat. A fellegekből jövő dalokat.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr551052354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása