Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.17. 23:28 retes

Mosolyogj a napra

Már ha süt a nap. Ma épp nem sütött ezért csak szimplán mosolyogtam továbbra is, hol az emberekre, hogy a szálldogáló lelkekre, hol meg csak úgy éppen. Elég hosszú napom volt amúgy, reggel okmányiroda, aztán munka, majd zárás olasz órával. Nagyon tetszik egyébként az olasz nyelv, olyan kis pattogós. Év végére tiszta perfekt leszek belőle :P. Legalábbis igyekszem tanulni meg minden. De majd kiderül addigra. Amúgy tök jó lenne olaszországban élni. Csak lazán, pörgősen, csak a mának élve. Nyugodtan vagy kevesebbet aggódva. Szval élni. Mint ahogy a Márti dalában mondja, hogy kezdjetek el élni... Hát el kell kezdeni. Élvezni kell meg ilyesmik, és csinálni rendíthetetlenül. Szóval csinálom.

Idénre már annyi utazás van betervezve amúgy, remélem összejön az összes, nem kell lemondanom megint őket v ilyesmik. Meg persze egy jeti. Kikötöttem, hogy csak olyan lehet aki alacsonyabb nálam, vékony, kedves, jóra való teremtés, és szemeteljen belém. Ahogy anno írtam. Szóval most is ez a nagy helyzet. Rá van szükségem és kész. Amúgy tök jó, hogy vicces ember vagyok és minden jól alakul az életemben. Na jó ez nem igaz, de azért küzdök és igyekszem a jóra figyelni. Mert akkor minden jó. Ja és megjött ma a szépkártya utalááásss :D Szval lesz mit ennem :P. Amúgy egész jó pasi vagyok arra lettem figyelmes. Szóval ennek is örülök :D Tök jó ;) És reggelenre fekvőtámaszokat fogok nyomni, hogy még jobban erősítsem magam. Nem sokat, csak 50-et, meg este is. És akkor minden szép és jó.

Szeretnék menni olaszországba is többször idén, de fogok menni csehországba is. Szóval utazásra fel! 2014, jövőőőőők :D szerintem olyan helyeken fogok járni idén amit nagypapa koromban is megemlegetek. Mert bizony leszek nagypapa is, sőt, ükpapa is :D

Na jól van, lefekszem aludni. Holnap be akarok menni korán, 8ra, és a Tom projektjének nekiállni mert sose végzek vele. Mondjuk még mindig nem teljesen értem, hogy mit akar, de nem baj mert maj megértem ;).

Keresek egy idézetet aztán jóééééjt :D

"Nem az okos ember jut ki a partra, hanem az, aki úszik." (Braskó Csaba)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr545819474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása