Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2014.02.18. 23:32 retes

Álmos

Most elég álmos és fáradt vagyok szóval csak rövidet fogok írni. A napom eléggé eltelt, elég fárasztó volt, na de kell ilyen is, én meg csak mosolyogtam. De a holnap ugyan ilyen lesz :D No sebaj. Remélem gond nélkül veszem majd az akadályokat és minden a legnagyobb rendben lesz. Ugye? Köszönöm

Ma este még rávettem magam az olasz száámok megtanulására is. Szval ennyivel is előrébb vagyok. Nagyon sokat kell még tanulnom, hogy jól beszéljek olaszul, de szerintem menni fog. Szval nincs semmi gond. Okos vagyok. Aztán majd szépen kiköltözök Olaszországba. 

Megmondom őszintén folyton írom ezt az ide meg oda költözök dolgot de kicsit félek tőle. Asszem ez még az előző kapcsolatomból ered. Néha úgy érzem mintha lenne valakim. Pedig nincs senkim se. Igazából nem is tudom mire várok itt. Jó persze vannak itt barátaim, 1-2 nagyon közeli. Őket sajnálnám. Meg persze a családom. Lehet mégis van veszteni valóm? Hmm, nem tudom. Na mind1, majd meglátjuk mit hoz a sors.

Jóéjt :) Mosolyogjatok 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr635821717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása