Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2008.12.08. 11:43 retes

smiling Monday:D

Gondoltam ha már egyszer hétfő van és én meg itthon vagyok és nem az ódon egyetem falai között akkor már írok ide valami értelmetlent. Azért értelmetlent mert értelmeset úgyse tudnék. Nem szoktam volt tudni..:p

Egyébként ma alkottam egy ilyen összevágott cuccot amin ilyen jövőben elérendő célfélék szerepelnek. szval így teszegettem rá képeket meg írogattam rá szvakat meg ráfirkantottam a nevem123 így ezek a dolgok meglesznek. sőt végülis megvannak már most mert ott vannak nekem a képen tehát az enyémek:D

Most meg majd nemsokára ebédelek egyet aztán bemegyek az egyetemecskére aztán nemtom.

Menetrendet feltehetnék már netre viszont mer kéne... Írtam nekik mailt amiben megkérdezem h mikor teszik fel :D:P

 .

.

.

Hopp már meg is kaptam a választ: "a Napokban"... hát ennyit erről. talán csütörtökre frissül...

Asszem le kéne majd pucolgatnom a laptopomat is. hmmm:D porosxD..

Na kaptok egy idézetet mer oly jó a szívem xDxDxD...

"Keze, szája, bőre elmossa az időhatárokat, hogy egyetlen órára éreztesse velünk a végtelent, még mélyebbre marja belénk a változó hangulatú szenvedélyt, még szorosabbra szője közöttünk az elválás lehetetlenségét."(Vavyan Fable)

Sziasztok:)!

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet ma célok justdoit


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr41810811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása