Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2009.01.27. 18:47 retes

Vajon..

Vajon kinek lehet jobb élete? Annak a brigádtagnak aki minden nap felkel reggel. Elmegy munkába majd hazamegy utánna, leül a tv elé majd elalszik aztán reggel megint felkel és ez így megy nap mint nap? Vagy annak aki sose tudja mit hoz a holnap? Feltehetően mindenki a másodikra szavazna azonban a világ és a köz megítélése csak titkon ilyen hiszen a valóságban mindenki mindig tudni akarja h mi lesz. Egyáltalán az emberek tudják mit akarnak vagy csak élnek céltalanul? HE?

 

- Van célod?

- Van.

- Mi az?

- Nem mondom meg.

- Mért nem?

- Titok.

- Mért?

- Mert találtam.

- Hol találtad?

- Az út mentén, és felvettem. Azóta ez a célom.

- Értem.

- Én nem.

- Akkor minek vetted fel?

- Hátha egyszer megértem.

- És ha nem?

- Akkor ez van. Az élet már csak ilyen. Felveszel valamit, aztán ha kiderül, hogy rossz akkor eldobod.

- És ha nem derül ki, hogy rossz akkor mit csinálsz vele?

- Néha akkor is eldobod.

- De akkor ennek így mi értelme van?

- Semmi. De azért néha mulatságos.

- Csak néha?

- Csak néha... máskor meg nem az.

- Akkor mért jó ez így?

- Mert ez lett kitalálva és így kell lennie.

- Ki találta ki?

- Én.

- Te?

- Igen én.

- DE mért találsz ki ilyen baromságokat aminek semmi értelme sincs?

- Ehhez volt kedvem.

- De nekem nincs ehhez kedvem!!!:@

- Akkor találj ki mást. Úgy élsz ahogy te akarsz. Csak rajtad múlik nem máson. Bármit kitalálhatsz és élheted azt.

- Bármit?

- Bármit. Bármikor, örökké. Ez a titok.

- DE mostmár, hogy elmondtad nem titok.

- Nekem már nem. De neked még az maradhat.

- Igazad lehet. Köszönöm:)

- Bármikor. Csak lássam, hogy élsz. Nem pedig csak pezsegsz magadban mint egy harapóscukor.

- Milyen a harapóscukor?

- Ez már egy másik történet:)...

 

 

 

Na legyetek jók!


Ciao! :P:):D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr63906701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása