Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2009.02.02. 18:47 retes

Estét, jóestét pásztorok..

Volt egyszer egy Kecskegida. Volt annak egy jóképű pásztora. A gida felnőtt s szép sudár lett. A pásztor fiú meg beleőszült a kecskébe xD...

Na sorry!xD:p

Egyébként most ilyen mit csináltam ma bejegyés lesz. Legalábbis részben olyan.

Reggel felkeltem olyan 10 óra után valamivel. Aztán elfelejtettem reggelizni. Közben netezgettem meg délben próbálgattuk a tárgyfelvételt ami nem sikerült mer h már felvették nekünk őket azonban ami nekünk nem kéne azt meg nem lehetett leadni. No se baj! Mondám én. Erre enni kell így megebédeltem vala. Ebédet követően még kis gépezgetés majd úgydöntvén h kéne beszerezni Jnek ajándékot. Azt nem írom le mit hátha olvassa bár nemhiszem de nememléxem h megadtam e a blogom címét neki e vagy sem. Na de az ajándékra kellett várnom 2 órát így bóklászni kezdtem a városban. Közbe összefutottam Emese nénével akkor vele cseverésztem azán visszamentem árkádba. Ott a könyvesboltba nézelődtem aztán császkáltam egyet aztán Lillával futottam össze akkor vele beszélgettem közben Tomi is megjelent a színen Kamillája társaságában ám Kamilla nem köszönt amin meglepődtem csöppet hiszen ismer, így hát ezt a neveletlenségének tudom be... No mind1. Tomiék tovább álltak közben Lilla meg Én meg lementünk a boltba ahol vártam az ajándékra aztán odaadták aztán go haza. Most meg itthon vagyok és már vacsiztam és meg lettem kérve Norcsim által, hogy írjak ma blogot.

Nos ennyi a mai nap. Remélem örültök.

Jé ki van jukadva a zoknim a talpán. Érdekes.. pf. höhö xD

 Holnap meg kedd és este vmi egyetemi bulira invitáltak meg amin tiszteletemet teszem de kötve hiszem, hogy sokáig maradnék. Max 2ig. Szerdán meg megyünk heheheee123:P

 Egyébként ezen kívül álmos vagyok. Nem nem alszom.:p

 

"Attól kezdve, hogy a sötét éjszaka véget ért, már késő lett volna bármit visszautasítani, végérvényesen beléd szerettem."

 

Sziasztoooooook:)

Szólj hozzá!

Címkék: pásztor


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr64918674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása