Hírdetés

Rétes blogja2

csak mert az első túl jól sikerült...

Idézetek

Friss topikok

  • Rebelde: @Köves D. Gábor: és ráadásul még unalmas is (2014.03.10. 17:01) Társasozás

Linkblog

2008.11.24. 23:02 retes

Only for YOU 123:DxD:P:D

Miután kezdem úgy érezni, hogy jönnek az álommanók felém és el akarnak vinni álomországba ezért úgy döntöttem, hogy elkezdek írni. Valamint azért is, hogy Norcsi olvashassa ezt reggel mivel megígértem neki:)

No hol is kezdjem? Talán a legelején. Hát ma voltam városban meg suliban meg felavattam az új télikabátom(puha és meleg:P). MEg voltunk camp leaders-ös cuccon meeeeg itthon. És ittam teát és azthittem hogy a benne lévő antioxidánsok illetve koffein felturbóz de nem. Álmos vagyok...

Mondjuk milyen szar már reggel ilyeneket olvasni. Álmos vagyok így meg úgy. Tökre álmosító szöveg ez. Norcsi el ne aludj.

 

HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJ!! ÉBREDJ! VÁr az ISKOLA xD sok kedves pajtásod jár veled oda xD... húú boccs:D

 

Remélem mostmár ez a kis kedves ébresztgető üzenet meg a reggeli kávé megtette a hatását és most újult erővel vágsz neki a napnak, legyőzve minden rossz tanárt és tárgyat :D:P:D

Állítólag én korizni megyek délután. Legalábbis azt monddták. Szval biztos így van. Jöhetnél te is 123:D

 

 Van egy mesekönyvszerűségem angolul. Ilyen vakond meg vizipatkány meg varangy meg borz van benne aztán azok baromkodnak ott xD... Ja jövő hétre asszem meg kell tanulnom angolul. De hát ez van. Simán megoldom. Nem ügy:D. Persze mi ügy nekem? Semmi se. Simán meglesz. Nem aggódok ilyen apróságok miatt.

Na a decembert meg meg kéne majd beszélni ;)

Hát most több dolog nem jut eszembe:D Egyél bon-bont. Max ez xD.:D

Nagyon szép napot kívánok és egész nap mosolyogj és légy jókedvű:D:D:D

pussz:D

(most csak neked kívánom mások meg főjjenek a levükben. Hahahahaaa(gonosz kacajxD))

 És még idézetet is teszek mert olyan rendes vagyok:D

 

"Soha ne feledd, a szeretet ellentéte nem a gyűlölet, ahogy az emberek gondolják, hanem a félelem. A gyűlölet is szeretet, csak épp fejtetőre van állítva. A szeretet igazi ellentéte a félelem. A szerelemben kitágulsz - a félelemben összezsugorodsz. A félelemben bezárulsz - szerelemben kitárulsz. Ha félsz, kételkedsz; ha szeretsz, akkor bízol. A félelemben magányos vagy, a szerelemben viszont te eltűnsz, ezért a magányosság kérdése fel sem merül."(Osho)

Hó pedig ezidáig sem esett..

 

CIAO!123

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://retes191.blog.hu/api/trackback/id/tr80786931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása